Chystám se na první kvíz
Paráda!
Jsme rádi, že do toho jdete s námi! V této části webu se společně připravíme na pořádání prvního a pak každého dalšího kvízu ve Vašem podniku.
Jak na to?
Zajištění propagace
Propagace je klíčový bod přípravy kvízu.
1) tištěná reklama:
Základ propagace. Před prvním kvízem posíláme do podniku balíček s propagačními materiály i s průvodním textem, jak s nimi zacházet. Dejte svým hostům o kvízu vědět a vylepte je na viditelná místa, či rozdejte na všechny stoly. Veškeré tiskoviny jsou taktéž ke stažení zde i s popisem k čemu slouží.
2) reklama na FB:
Na Facebooku jsou téměř všichni a jsou tam i návštěvníci kvízu. Založte pro svůj kvíz událost, kdy grafiku a popis události naleznete zde. Nemáte na to čas? Nevadí, o propagací na FB se Vám postaráme, více si k tomu řekneme po telefonu.
3) propagační video:
Pusťte ve svém podniku několikrát do týdne naše promo video a dejte tak Vašim návštěvníkům vědět, že se u Vás chystá kvíz. Naleznete jej v sekci ke stažení.
TIP: Pokud Vám nestačí od nás před připravené propagační materiály, v sekci ke stažení naleznete naše logo i plakát v křivkách.
Potřebná technika a zázemí
Jak již bylo zmíněno v úvodní kapitole, bez funkční audiovizuální techniky to nepůjde.
1) video technika:
Na výběr jsou dvě možnosti. Kvíz se dá promítnout přes dataprojektor na plátno nebo na velkou televizi s úhlopříčkou minimálně 100 cm. K technice je potřeba mít i příslušnou kabeláž, nejčastěji jde o VGA nebo HDMI kabel.
2) audio technika:
Zde je situace různorodější. V základu jde o to, aby prostory, ve kterých bude kvíz probíhat byly ozvučeny a aby se mohl moderátor na tuto soupravu nějakým způsobem připojit.
3) ozvučení pro moderátora:
Hlavně při vyšších návštěvách (30 lidí a více) je velmi vítané, pokud může podnik ozvučit i moderátora. Zde jsou možné různé varianty. Mikrofon stačí obyčejný na karaoke a dá se jej dle našich zkušeností připojit a zesílit přes jukebox, kytarové combo, aktivní reprobednu, vhodný reciever apod.
Moderátor
Moderátor je kořením kvízu a je několik možností, jak jej zajistit.
1) moderování se ujme sám podnik:
Věříte si, že se moderátorské úlohy zhostíte na jedničku a zároveň kromě zvýšené tržby máte zájem i na podílu ze vstupného? Není problém, zaškolíme Vás do tajů kvízu a večery budou probíhat pod Vaší taktovkou.
2) moderátora dodá podnik:
Máte ve svém okolí personu, která by mohla být tím správným hnacím motorem kvízu a měla by zájem si přivydělat zajímavou a příjemnou brigádou? Dejte nám na ni kontakt, my dotyčného proškolíme a uděláme z něj moderátora Vašeho kvízu.
3) moderátora dodá Hospodský kvíz:
Pokud se ve Vašem okolí nenachází vhodná osoba k moderování, námi proškoleného moderátora dodáme. Před prvním kvízem se s Vámi osobně sejde, seznámí a vyzkouší techniku.
TIP: Moderátor dodaný podnikem často sklízí větší úspěch z důvodu znalosti prostředí podniku i obsluhy a navíc je zde velká pravděpodobnost, že se zná i s potencionálními soutěžícími, kteří na něj budou pozitivně reagovat.
Ceny pro soutěžící
1) cena pro nejlepší tým:
Vítěz večera to bude chtít řádně oslavit, a tak uvedeme pár možností, jak jej můžete odměnit.
- láhev alkoholu – zde platí pravidlo zlaté střední cesty tedy lahve jako Captain Morgan, Jagermaister, Metaxa, standardní whisky jsou ideální
- poukaz na útratu – odměňte tým poukazem na útratu ve Vašem podniku v doporučené hodnotě 300 – 500 Kč
- sleva na útratu – vítězný tým taktéž může vyhrát slevu na útratu v hodnotě 50 – 100 % na konzumaci v době trvání kvízu
2) cena pro nejlépe tipující tým:
Po konci kvízu týmy odpovídají na bonusovou 56. otázku, která je odměněna menší cenou.
- panáky do nějaké cenové hodnoty (např. 40 Kč) pro celý tým
- menší poukaz na útratu v hodnotě 150 – 300 Kč
- sleva na útratu v rozmezí 25 – 50 % na konzumaci v době trvání kvízu
TIP: Pokud odměňujete týmy alkoholem, je vhodné výhry po čase obměňovat, aby byly týmy stále motivované a těšilo je vyhrát.
TIP: Při vyšší účasti (8 a více týmů, 50 a více lidí) je vhodné se zamyslet i na odměnění dalšího týmu či týmů. Pro druhé místo mohou být např. velká piva či 2 dl vína, pro třetí místo malá piva či 1 dl vína. Týmy to motivuje se umístit i na jiných příčkách než té nejvyšší.
Zavolejte, napište nebo vyplňte dotazník
Můžete nám zavolat, napsat email nebo rovnou vyplnit úvodní dotazník pro zájemce o Hospodský kvíz.
Adam Gebauer
Hospodský kvíz je týmová vědomostní soutěž probíhající v desítkách podniků po celé republice každý týden.
© 2023 Hospodský kvíz s.r.o.
Sledujte nás
design & development WHITE GORILLA created on DIVI.