Chystám se na první kvíz

Paráda!

Jsme rádi, že do toho jdete s námi! V této části webu se společně připravíme na pořádání prvního a pak každého dalšího kvízu ve Vašem podniku.

Jak na to?

Zajištění propagace

Propagace je klíčový bod přípravy kvízu.

1) tištěná reklama:
Základ propagace. Před prvním kvízem posíláme do podniku balíček s propagačními materiály i s průvodním textem, jak s nimi zacházet. Dejte svým hostům o kvízu vědět a vylepte je na viditelná místa, či rozdejte na všechny stoly. Veškeré tiskoviny jsou taktéž ke stažení zde i s popisem k čemu slouží.

2) reklama na FB:
Na Facebooku jsou téměř všichni a jsou tam i návštěvníci kvízu. Založte pro svůj kvíz událost, kdy grafiku a popis události naleznete zde. Nemáte na to čas? Nevadí, o propagací na FB se Vám postaráme, více si k tomu řekneme po telefonu.

3) propagační video:
Pusťte ve svém podniku několikrát do týdne naše promo video a dejte tak Vašim návštěvníkům vědět, že se u Vás chystá kvíz. Naleznete jej v sekci ke stažení.

TIP: Pokud Vám nestačí od nás před připravené propagační materiály, v sekci ke stažení naleznete naše logo i plakát v křivkách.

Potřebná technika a zázemí

Jak již bylo zmíněno v úvodní kapitole, bez funkční audiovizuální techniky to nepůjde.

1) video technika:
Na výběr jsou dvě možnosti. Kvíz se dá promítnout přes dataprojektor na plátno nebo na velkou televizi s úhlopříčkou minimálně 100 cm. K technice je potřeba mít i příslušnou kabeláž, nejčastěji jde o VGA nebo HDMI kabel.

2) audio technika:
Zde je situace různorodější. V základu jde o to, aby prostory, ve kterých bude kvíz probíhat byly ozvučeny a aby se mohl moderátor na tuto soupravu nějakým způsobem připojit.

3) ozvučení pro moderátora:
Hlavně při vyšších návštěvách (30 lidí a více) je velmi vítané, pokud může podnik ozvučit i moderátora. Zde jsou možné různé varianty. Mikrofon stačí obyčejný na karaoke a dá se jej dle našich zkušeností připojit a zesílit přes jukebox, kytarové combo, aktivní reprobednu, vhodný reciever apod.

Moderátor

Moderátor je kořením kvízu a je několik možností, jak jej zajistit.

1) moderování se ujme sám podnik: 
Věříte si, že se moderátorské úlohy zhostíte na jedničku a zároveň kromě zvýšené tržby máte zájem i na podílu ze vstupného? Není problém, zaškolíme Vás do tajů kvízu a večery budou probíhat pod Vaší taktovkou.

2) moderátora dodá podnik:
Máte ve svém okolí personu, která by mohla být tím správným hnacím motorem kvízu a měla by zájem si přivydělat zajímavou a příjemnou brigádou? Dejte nám na ni kontakt, my dotyčného proškolíme a uděláme z něj moderátora Vašeho kvízu.

3) moderátora dodá Hospodský kvíz:
Pokud se ve Vašem okolí nenachází vhodná osoba k moderování, námi proškoleného moderátora dodáme. Před prvním kvízem se s Vámi osobně sejde, seznámí a vyzkouší techniku.

TIP: Moderátor dodaný podnikem často sklízí větší úspěch z důvodu znalosti prostředí podniku i obsluhy a navíc je zde velká pravděpodobnost, že se zná i s potencionálními soutěžícími, kteří na něj budou pozitivně reagovat.

Ceny pro soutěžící

Odměny pro nejlepší týmy není radno podcenit, protože spoustu lidí motivují přijít na kvíz právě kvůli nim.

1) cena pro nejlepší tým:
Vítěz večera to bude chtít řádně oslavit, a tak uvedeme pár možností, jak jej můžete odměnit.

  • láhev alkoholu – zde platí pravidlo zlaté střední cesty tedy lahve jako Captain Morgan, Jagermaister, Metaxa, standardní whisky jsou ideální
  • poukaz na útratu – odměňte tým poukazem na útratu ve Vašem podniku v doporučené hodnotě 300 – 500 Kč
  • sleva na útratu – vítězný tým taktéž může vyhrát slevu na útratu v hodnotě 50 – 100 % na konzumaci v době trvání kvízu

2) cena pro nejlépe tipující tým:
Po konci kvízu týmy odpovídají na bonusovou 56. otázku, která je odměněna menší cenou.

  • panáky do nějaké cenové hodnoty (např. 40 Kč) pro celý tým
  • menší poukaz na útratu v hodnotě 150 – 300 Kč
  • sleva na útratu v rozmezí 25 – 50 % na konzumaci v době trvání kvízu

TIP: Pokud odměňujete týmy alkoholem, je vhodné výhry po čase obměňovat, aby byly týmy stále motivované a těšilo je vyhrát.

TIP: Při vyšší účasti (8 a více týmů, 50 a více lidí) je vhodné se zamyslet i na odměnění dalšího týmu či týmů. Pro druhé místo mohou být např. velká piva či 2 dl vína, pro třetí místo malá piva či 1 dl vína. Týmy to motivuje se umístit i na jiných příčkách než té nejvyšší.

Zavolejte, napište nebo vyplňte dotazník

Můžete nám zavolat, napsat email nebo rovnou vyplnit úvodní dotazník pro zájemce o Hospodský kvíz.

Hospodský kvíz je týmová vědomostní soutěž probíhající v desítkách podniků po celé republice každý týden.

© 2020 Hospodský kvíz s.r.o.

Sledujte nás

design & development WHITE GORILLA